Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Maarten Groen - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Maarten Groen - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Maarten

26 Augustus 2012 | Nederland, Maarn

Hee Allemaal!

Jaaaa het is bijna zo ver! Donderdag 30 augustus vertrek ik voor 4 maanden naar Zuid-Afrika om ontzettend mooie ervaringen op te gaan doen!

Ik vlieg om 18.15 en kom na een korte stop in Istanbul om 9.40 aan in Johannesburg om vervolgens door te reizen naar het wildlifepark waar ik de eerste weken ga werken.

Ik heb er ontzettend veel zin in en wil jullie via deze weg op de hoogte houden over hoe het mij daar, in het verre, Zuid-Afrika vergaat.

X

p.s: Lijkt het je leuk om mijn belevenissen in Zuid-Afrika te volgen, druk dan op "meld je aan voor mailinglijst" (links op de pagina, onder recente reisverslagen) om een e-mail te krijgen wanneer ik een nieuw reisverslag heb geüpload!

  • 28 Augustus 2012 - 23:09

    Gidion De Groen:

    Ja Maarten, het komt nu toch allemaal heel erg dichtbij. Spannend hoor!!

  • 30 Augustus 2012 - 20:31

    Annemiek Tubbing:

    Hola Maarten,
    eerst maar even in het Nederlands; later in het spaans. Blijf je er een beetje in :-)
    Heel leuk dat je een blog hebt geopend. Ik zal je volgen.Ik heb je blognaam doorgegeven aan mijn moeder, dus daar kan je ook wel wat van verwachten. Het wordt natuurlijk een enorme leuke tijd met heel veel nieuwe indrukken. Het is een prachtig land en heel veel mooie natuur. Heel veel plezier!
    Saludos Annemiek

  • 31 Augustus 2012 - 11:53

    Peter Monnich:

    Hey Maarten,

    krijg net de link doorgemaild van Mieke.
    Heel veel plezier daar en geniet ervan, zal regelmatig eens kijken wat je er allemaal gaat beleven :-)

    groetjes Peter

  • 31 Augustus 2012 - 16:43

    Maaike:

    ja, jij zit in Zuid-Afrika en ik.... OP HET STUUD!
    fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    Geniet ervan bro!
    KUS

  • 01 September 2012 - 20:56

    Miep Tubbing , Moeder Van Annemiek:

    hoi maarten ik ken je nauwelijks, als ik je op straat tegen zou komen,wat hoogst onwaarschijnlijk zou zijn z ou ik niet eens herkennen, waarom dan deze belangstelling? heb genoeg over je gehoord via annemiek dus ik vind het ook spannend wsat je allemaal gaat beleven. je aankomst was niet denderend geloof ik,maar dat hoort allemaal bij het avontuur,heel veel plezier en geniet ervan.

  • 02 September 2012 - 18:38

    Herma:

    hoi maarten, je bent op je plek van bestemming.al is het dan wel even wennen.zo stil en lijkt het heel lang.
    maar je zult zien die 4 maanden zijn zo voorbij. en heb je veel nieuwe indrukken opgedaan in het mooie zuid-afrika.
    hopelijk kan je daar internetten en kunnen we je verhaal al snel lezen.
    geniet ervan!!!

  • 03 September 2012 - 20:59

    Marloes:

    Heel veel plezier Maarten. Geniet van deze mooie ervaring! Groetjes Marloes

  • 04 September 2012 - 18:11

    Rita De Groen:

    Hoi Maarten, goede reis gehad?Geniet van je tijd in Afrika,later kom ik eens luisteren naar al je verhalen.Geniet ervan. tante Rita

  • 05 September 2012 - 19:53

    Anja Hahn, Tante:

    Ha die Maarten, Je hebt al bezoek gehad bij je tent hoorde ik..Spannend hoor en dat kan alleen in Afrika (of hier in de dierentuin) Het zal even wennen zijn voor je maar je avontuur is reeds begonnen. We hopen gauw je reiservaring en je indrukken in verslagen op deze site te kunnen lezen, want delen is nog leuker! Groetjes ook van oom Rob en..... time goes fast dus geniet van dit grote avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 876
Totaal aantal bezoekers 10542

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 24 December 2012

South Africa here I come!

Landen bezocht: